شناسهٔ خبر: 170700 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح بیش از ۱۷۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری

25 مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: یک هزار و ۷۷۳ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری  وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، خدایار باقری مدیرکل راه و شهرسازی استان صبح امروز در آئین بهره‌برداری از ۶۶ هزار و ۷۹۱ واحد نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری هم‌زمان با سراسر کشور، گفت: سهم استان از این افتتاح یک هزار و ۷۷۳ واحد مسکونی است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از مجموع یک هزار و ۷۷۳ واحد افتتاح شده در استان یک هزار و ۱۲۳ واحد مربوط به روستاهای چهارمحال و بختیاری و مابقی در منظریه شهرکرد است که با کمک گروه‌های ساخت، شرکت‌ها و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) ساخته شده است.

وی با بیان اینکه در سراسر کشور ۵۱ هزار و ۷۴۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در طرح جوانی جمعیت به متقاضیان واگذار می‌شود، افزود: از این تعداد یک هزار و ۴۳۱ قطعه در طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و خانواده شهدا در چهارمحال و بختیاری واگذار می‌شود.

باقری بیان کرد: روند واگذاری زمین در سطح چهارمحال و بختیاری آغاز شده است و متناسب با پیشرفت فیزیکی و امتیاز متقاضیان بر اساس آورده که در سیستم وزارت راه و شهرسازی ثبت شده است انتخاب واحد صورت می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری ۸ هزار واحد در طرح نهضت ملی مسکن به مردم این استان تحویل داده شود که تاثیر مثبت بر کاهش اجاره منازل مسکونی و بازار سیاه مسکن دارد.