شناسهٔ خبر: 170724 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی برای مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری

بیانیه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری با صدور بیانیه‌ای از عموم ملت ایران به ویژه خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده ای، انجمن های صنفی حمل و نقل، پیمانکاران و مشاوران برای مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، محمد مشتری مدیر این اداره کل با صدور بیانیه‌ای از عموم ملت ایران به ویژه خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده ای، انجمن های صنفی حمل و نقل، پیمانکاران و مشاوران دعوت کرد تا در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکت حداکثری داشته باشند.

در این بیانیه آمده است؛

انتخابات یکی از ارکان مهم مردم سالاری دینی بوده و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، نشانه حضور ملت شریف ایران در صحنه‌های مهم اداره کشور است و حضور حداکثری در صحنه انتخابات، باعث افزایش قدرت ملی است و این پشتوانه امنیت ملی ما است.

هشتم تیرماه روز تجلی همدلی و همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه ای دیگر است که با وجود تمام توطئه‌ها بر عزم راسخ خود برای حفظ عزّت و استقلال این مرز و بوم استوار مانده و همانند ادوار گذشته عرصه انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور می گذارد و نشان می دهد که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان حفظ خواهد کرد.

امروز پس از پشت سر گذاشتن واقعه تلخ شهادت رئیس جمهور خدمت گذار کشور، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، در آستانه چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری این سرزمین هستیم.

خانواده بزرگ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، تشکل های صنفی حمل و نقل، پیمانکاران و مشاوران مانند همیشه در کنار مردم با حضور گسترده و آگاهانه پای صندوق های رأی، بار دیگر پیروی از خط امام (ره)، لبیک به رهبر فرزانه انقلاب و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی و وفاداری و حمایت همه جانبه خود از جمهوری اسلامی، انقلاب و ایران عزیز و همیشه سربلند را اثبات خواهند کرد.