شناسهٔ خبر: 170760 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دعوت مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به حضور در انتخابات ریاست جمهوری

مهندس قزوینیان جعفر قزوینیان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان،جامعه مهندسی و مردم را به حضور حداکثری و پرشور در انتخابات سیاسی پیش رو دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، جعفر قزوینیان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در بیانیه ای کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان،جامعه مهندسی و مردم استان را به حضور حداکثری در چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

متن پیام به این شرح است:

حضور حداکثری در انتخابات، شعور سیاسی مردم را نشان می دهد و در این میان جامعه مهندسی نقش بسیار تاثیر گذار و مهمی در جامعه دارند و طبق منویات مقام معظم رهبری میزان رای ملت است و باید این مهم مورد توجه قرار گیرد. 

برگزاری باشکوه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران که پس از عروج رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت برگزار می‌شود به لحاظ داخلی و بین‌المللی بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است.

مقام معظم رهبری بارها مردم ایران را به حضور پرشور و حماسی در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح برای تصدی ریاست بر قوه مجریه کشور توصیه کرده اند، بنابراین حضور آگاهانه و حماسی همه ما در انتخابات ریاست جمهوری برای گزینش و انتخاب فردی دارای شرایط لازم برای اداره امور مهم‌ترین جایگاه اجرایی کشور امری واجب و ضروری است. 

مقام معظم هبری فرمودند: انتخابات یکی از ارکان اصلی پیشرفت و از مهم‌ترین وسیله‌های رفع موانع پیشرفت کشور است که در این راستا بی شک مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث افزایش سرمایه اجتماعی و تسهیل راه‌های حل مشکلات و فراهم سازی زمینه پیشرفت کشور و خنثی سازی توطئه‌های استکبار جهانی است. 

در این بیانیه عنوان شده است: برگزاری پرشور انتخابات، فرصتی برای تبلور اراده ملی و مظهر پویای، بالندگی و اقتدار ملت همیشه سربلند ایران است.

اینجانب از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان و جامعه مهندسی دعوت می کنم با شرکت در این انتخابات، با انتخابی درست و اصلح و در پاسخ به فراخوان جهاد سیاسی و اجتماعی مقام معظم رهبری،برگ زرین دیگری را در تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی ایران و تعیین سرنوشت ملی رقم بزنند.