شناسهٔ خبر: 170762 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با توجه به وقوع سیلاب:

تلاش راهداران برای پاکسازی و بازگشایی محورکندوان ستودنی بود

مازندران-کندوان رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس اظهار داشت: تلاش شبانه روزی راهداران در پی بارشهای شدید و وقوع سیلاب در محورهای این شهرستان جهت پاکسازی و بازگشایی و ایمن سازی راه های مذکور ستودنی بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از مازندران ،مهدی صفایی گفت: راهداران به همراه تجهیزات کامل راهداری از همان ابتدای وقوع سیلاب در محورهای کوهستانی مستقر شدند.

وی خاطر نشان ساخت: بیش از7 راهدار با 6دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در قالب اکیپ های راهداری برای انجام عملیات ریزش برداری و پاکسازی  مشغول فعالیت بودند.

وی منطقه های درگیر را در محور کندوان پل اورشن و 20 روستای بخش مرزن آباد عنوان نمود.

صفایی تاکید کرد : با توجه به تداوم این شرایط تا اطلاع ثانوی راهداران این شهرستان به صورت آماده باش با بکار گیری تمام تجهیزات در طول محورهای استان خصوصا محور های شریانی و کوهستانی حضور مستمر و فعال دارند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس گفت : این حادثه خسارت جانی نداشت .

گفتنی است کاربران جاده ای و مسافرین محترم جهت کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها و یا محدویت های احتمالی موجود در سطح جاده های استان می توانند در هر ساعت شبانه روز با شماره تلفن گویای 141 تماس حاصل فرمایند. همچنین سایت WWW.141.IRو اپلیکیشن تلفن همراه 141 نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران محترم قرار می دهد.