شناسهٔ خبر: 170767 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تأکید مدیرکل راهداری استان مرکزی بر حضور حداکثری در انتخابات

دعوت مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصفهان به حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای استان مرکزی با صدور پیامی بر حضور حداکثری خانواده بزرگ حمل و نقل در پای صندوق‌های رأی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای استان مرکزی با صدور پیامی ضمن تأکید بر حضور حداکثری خانواده بزرگ حمل و نقل در پای صندوق‌های رأی، از ملت شریف ایران دعوت کرد تا برای انتخاب فردی اصلح در انتخابات حضور پرشور داشته باشند.

متن پیام به شرح زیر است:

عنصر اوّل انتخابات، مشارکت عموم مردم است؛ تنبلی نکنند، بی‌اعتنائی نکنند، دستِ‌کم نگیرند؛ در همه‌ی گوشه‌های کشور شرکت کنند. مشارکت فقط مال شهرها نیست؛ مال شهرهای بزرگ نیست؛ در انواع مراکز جمعیّتی، روستاها، بخش‌ها مردم باید در انتخابات شرکت کنند تا جمهوری اسلامی در دنیا سرافراز بشود.(مقام معظم رهبری)

چهل روز از فقدان رئیس‌جمهور مردمی، انقلابی و جهادی گذشت؛ رئیس جمهوری که به فرموده رهبر معظم انقلاب همه‌ی مدت مسئولیت این انسان بزرگوار و فداکار چه در دوران کوتاه ریاست جمهوری و چه پیش از آن، یکسره به تلاش بی‌وقفه در خدمت به مردم و به کشور و به اسلام سپری شد. رئیسی عزیز خستگی نمیشناخت.

امروز بار دیگر ملت عزیز و انقلابی ایران این فرصت را دارند تا بار دیگر انتخاب کنند؛ انتخابی که می‌تواند در پیشبرد اهداف عالی انقلاب اسلامی نقش مؤثری ایفا کند؛ شهید رئیسی عزیز تفکر «ما می‌توانیم» را عینیت بخشید و در این مدت ۳ ساله برای آبادی ایران سرافراز شبانه‌روز تلاش کرد.

انتخاب آگاهانه و صحیح ملت ایران می‌تواند زمینه‌ساز موفقیت‌های پی در پی میهن اسلامی باشد و کار نیمه‌تمام دولت سیزدهم را به پایان برساند؛ انتخاب فردی اصلح زمینه‌های رشد و شکوفایی کشور در تمامی حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و... را فراهم می‌کند.

از این‌رو فرزندان ملت شریف ایران، در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، ضمن اعلام مشارکت حداکثری در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، آمادگی خود را برای حضور در این عرصه در روز جمعه ۸ تیرماه ۱۴۰۳ اعلام می‌دارد و از همه هموطنان نیز درخواست می‌کند تا با حضور گرم خود در راستای موفقیت ایران اسلامی گام بردارند.