شناسهٔ خبر: 170776 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دعوت مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان از مردم به‌منظور مشارکت در انتخابات

مدیرکل راه  وشهرسازی استان سمنان مدیرکل راه وشهرسازی استان سمنان در پیامی مردم غیور و ولایت مدار استان سمنان را به حضوری پرشور و مسئولانه در انتخابات هشتم تیرماه دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سمنان در متن پیام سیدمحمد حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان آمده است؛

  حیات تابناک و پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی از نخستین روزهای استقرار خود تاکنون، بارها شاهد حماسه آفرینی ملت آگاه و همیشه در صحنه بوده است.عرصه های انتخابات از آن دست آزمون‌های بزرگ و سرنوشت سازی است که به‌رغم تمامی توطئه ها و تلاش نافرجام بدخواهان و دشمنان این ملت، همواره به صحنه های ناب و شورانگیزی از شکوه و عظمت همبستگی ملی و تجلی جلوه های بی‌نظیری از جمهوریت و مردم سالاری دینی نظام اسلامی تبدیل شده‌اند.

اینک‌ و در پی شهادت خادم پرتلاش جمهور آیت‌الله رئیسی، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به‌عنوان فرصت ارزنده دیگری برای نمایش عزت، عظمت و سربلندی نظام و ترسیم افق های روشن و پر امید برای آینده این مرز و بوم پرگهر در پیش داریم.

رجاء واثق دارم در چنین شرایطی، آحاد ملت شریف ایران با تأسی به فرامین و منویات گهربار امامین انقلاب و در عمل به وصایای شهدای عزیز، حضور آگاهانه در انتخابات را حق مسلم و تکلیف دینی خود فرض کرده و برای پرشورترشدن هر چه بیشتر فضای انتخابات و انتخاب رئیس جمهوری اصلح، توانمند و در تراز انقلاب و شهید رئیسی، از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

به‌فضل الهی عموم مردم انقلابی و بزرگ استان سمنان همگام با سایر ملت ایران، حضوری پرشور و مسئولانه را در انتخابات هشتم تیرماه رقم خواهند زد.