شناسهٔ خبر: 170785 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

️لرستان در سوگ چهلمین روز شهادت خادم الرضا؛رئیس جمهور شهید و همراهان

چله خدمت لرستان مدیرکل و معاونین و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان در مراسم چهلمین روز درگذشت رئیس جمهور شهید و همراهانش شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان)؛بهزاد شاکرمی روز پنج‌شنبه در آئین بزرگداشت چهلم سیدالشهداء خدمت و همراهان که در مصلی الغدیر خرم آباد و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، حادثه شهادت رئیس جمهور را یک امتحان بزرگ از سوی خداوند متعال برای انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود:شهادت آیت الله رئیسی یک آزمون بزرگ برای این نظام الهی بود تا یکبار دیگر به حکم خداوند متعال در مسیر پیشرفت و تعالی قرار بگیرد و نیز یک حماسه بود برای نشان دادن اتحاد و همدلی مسئولان و مردم در برابر دشمنان و  مهم تر اینکه با حضور مقام معظم رهبری هیچ خللی در اداره کشور به وجود نیامد.

وی یادآور شد:راه حضرت امام خمینی«ره» و سیدالشهداء خدمت و همراهانش که در هنگام خدمت به مردم به فیض شهادت نائل آمدند در تداوم خدمت بی منت در چهارگوشه ایران اسلامی به مردم است.

شاکرمی در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو و ضرورت مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات؛خاطرنشان کرد:نفس انتخابات به حضور مردم برای استفاده از حق تعیین سرنوشت خود بوده و بهترین فرصت است تا با حضور حداکثری قدردانی خود از خدمات و زحمات رئیس جمهور شهید را اعلام کنیم.