شناسهٔ خبر: 170790 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرکل راه و شهرسازی گیلان برای حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری

فلاحتگر مدیرکل راه وشهرسازی گیلان در پیامی از همه مردم به ویژه خانواده بزرگ راه وشهرسازی خواست تا در انتخابات ریاست‌جمهوری حضور گسترده داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(گیلان)،محمد رضا فلاحتگر مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان گیلان در پیامی به شرح ذیل، آحاد مردم به‌ ویژه خانواده بزرگ راه و شهرسازی در استان گیلان را برای مشارکت گسترده در چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

«انتخابات سرنوشت ساز چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که در هشتم تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، نقش تعیین کننده‌ای در ترسیم آینده انقلاب اسلامی دارد؛ بدون شک انتخابات پرشور و حضور عموم مردم در پای صندوق های رأی، مایه پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی و نشــانه حضور ملت شریف ایران در صحنه های مهم اداره کشور است و حضور حداکثری در صحنه انتخابات، باعث افزایش قدرت ملّی خواهد بود».

به فرموده مقام معظم رهبری حضور و مشارکت در انتخابات صرفاً تکلیف نیست بلکه حق مردم است؛ بی تردید آنچه نظام اسلامی ما را از گزند آسیب های داخلی و خارجی مصون می دارد مشارکت پرشور و حداکثری مردم در صحنه های مختلف از جمله حضور در پای صندوق های رأی است.

لذا اینجانب از عموم مردم به ویژه خانواده بزرگ راه و شهرسازی در استان دعوت می کنم تا بار دیگر در انتخاباتی که نشانه جمهوریت این نظام در کنار اسلامیت آن است حضوری پرشور داشته و رئیس جمهور اصلح خود را انتخاب نمایند.