شناسهٔ خبر: 170792 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان برگزار شد

نشست تخصصی و بصیرتی جهاد تبیین با موضوع مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

فلاحتگر نشست تخصصی و بصیرتی جهاد تبیین با موضوع زمینه سازی و افزایش اعتماد و مشارکت مردم در انتخابات، با حضور مدیرکل، معاونین و روسای ادارات ستادی و شهرستانی راه و شهرسازی گیلان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(گیلان)،نشست تخصصی و بصیرتی جهاد تبیین با موضوع زمینه سازی و افزایش اعتماد و مشارکت مردم در انتخابات، با حضور مدیرکل، معاونین و روسای ادارات ستادی و شهرستانی راه و شهرسازی گیلان و با سخنرانی دکتر روح الله پوراسماعیلی تحلیلگر مسائل سیاسی، در سالن جلسات ساختمان شماره دو این اداره کل برگزار شد.
در ابتدای این نشست فلاحتگر مدیرکل راه و شهرسازی گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و یارانش و شهید جمهور آیت الله رئیس و همراهانشان به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان پرداخت و به مسئولین اداره کل تاکید کردند کار مردم را در اولویت قرار دهند.
وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات تکلیف شرعی و حق شهروندان است گفت: بر اساس فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بعد از مشارکت در انتخابات موضوع انتخاب فرد اصلح اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن توجه کرد.
فلاحتگر افزود: مردم هر شخصی را انتخاب کنند رئیس جمهور ماست و هرکس به ایران قوی علاقمند است در انتخابات شرکت کند.
وی در پایان گفت: چشم دنیا به انتخابات ایران است و هرچه مشارکت بالاتر باشد ایران قوی تری خواهیم داشت.
در ادامه دکتر روح الله پوراسماعیلی تحلیلگر مسائل سیاسی اهمیت مشارکت مردم در انتخابات را تبیین و شاخص های انتخاب فرد اصلح را بیان کرد.
نهضت روشنگری، نشست بصیرتی، جهاد تبیین با محوریت انتخابات و انتخاب اصلح، دعوت به حضور و مشارکت گسترده در انتخابات از مهم ترین محورهای این نشست بود.