شناسهٔ خبر: 170809 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

گام مهم و ارزشمند اردبیل در زمینه ساخت مسکن برای خانه دار شدن اقشار فاقد مسکن

گام مهم و ارزشمند اردبیل در زمینه ساخت مسکن برای خانه دار شدن اقشار فاقد مسکن مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: استان اردبیل در زمینه ساخت مسکن گام مهم و ارزشمندی برای خانه دار شدن اقشار فاقد مسکن برداشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در جمع بندی سفر به اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: هدف ما در سفر به استان اردبیل این بود هم شورای مسکن استان حضور پیدا کنیم و از آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن و اقداماتی که استان اردبیل انجام داده را از نزدیک ببینیم و هم پروژه‌ها را بازدید داشته باشیم و اگر در روند اجرای آنها مشکلات و موانعی بود که نیاز به پیگیری در سطح ملی دارد، تصمیمات یا اقدامات لازم اتخاذ و انجام شود تا پروژه‌ها سرعت بیشتری بگیرند.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی، تامین زمین با یک کار قدرتمند، مثبت و شاخص انجام شد و به نسبت این مشکلات اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در راستای تامین زمین خیلی خوب کار کرده است.

مالکی تاکید کرد: باید عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم و نیاز است به ساخت پروژه‌ها سرعت داده و از فصل کاری که در اردبیل محدود بوده نهایت استفاده را کرده و یک جهشی در این راستا انجام دهیم.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در پایان با تقدیر از زحمات و اقدام جهادی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل و استانداری اردبیل گفت: استان اردبیل در زمینه ساخت مسکن گام مهم و ارزشمند برای خانه دار شدن اقشار فاقد مسکن برداشته است.