شناسهٔ خبر: 170847 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز لکه گیری هندسی و روکش آسفالت محور بردسکن به سبزوار

لکه گیری آسفالت رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بردسکن گفت: پروژه لکه گیری هندسی و روکش آسفالت محور بردسکن به سبزوار در خرداد ماه سال جاری آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی؛ علی اکبر یوسفیان گفت: محور بردسکن به سبزوار که از محورهای مواصلاتی ترانزیت شمال به جنوب به کشور است به علت حجم ترافیک بالا در قسمت‌هایی از محور مذکور نیاز به لکه گیری و روکش آسفالت گرم داشت که با پیگیری‌های به عمل آمده و پس از انعقاد قرارداد با پیمانکار مربوطه اجرای پروژه مذکور آغاز شد.

وی اذعان کرد: مبلغ اعتبار پروژه مذکور حدود هزار میلیارد ریال است که با پیگیری به عمل آمده و اولویت شروع پروژه از حوزه راهداری بردسکن، ۱۲ کیلومتر آن در حوزه راهداری بردسکن و مابقی پروژه در حوزه راهداری سبزوار است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بردسکن اظهار داشت: با توجه به گستردگی راه‌های حوزه شهرستان و از طرفی ورود مسافران و زائران از استان‌های سمنان و خراسان جنوبی به شهرستان بردسکن که دروازه ورودی خراسان رضوی است، رو کش آسفالت محورهای بردسکن به شاهرود و همچنین بردسکن به طبس نیز نیاز به مرمت جدی دارد که در صورت تأمین اعتبار عملیات لکه گیری و روکش آسفالت این محورها نیز انجام خواهد شد.

شهرستان بردسکن در جنوب غربی خراسان رضوی و ۲۷۵ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع شده؛ این شهرستان از شمال به سبزوار، از جنوب به شهرستان‌های طبس و فردوس، از شرق به شهرستان خلیل آباد در حاشیه شمالی کویر نمک قرار دارد.