شناسهٔ خبر: 170861 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه وشهرسازی استان بوشهر:

زمین رایگان به یک هزار و ۶۰۰ متقاضی در استان بوشهر واگذار شد

واگذاری زمین 60 واحد در شهر خورموج استان بوشهر مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از افتتاح یک هزار و ۷۳۵ واحد نهضت ملی مسکن در استان بوشهر و واگذاری زمین رایگان به یک هزار و ۶۰۰ متقاضی همزمان با برگزاری هجدهمین جلسه شورای عالی مسکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر، سید محمود دستغیبی مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر اظهار کرد: هم‌زمان با برگزاری هجدهمین جلسه شورای عالی مسکن به ریاست سرپرست ریاست جمهوری و برگزاری آیین افتتاح ۶۶ هزار و ۷۹۱ واحد مسکونی، با حضور اعضای شورای مسکن استان بوشهر یکهزار و ۷۳۵ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن افتتاح شد.      

دستغیبی افزود: همزمان با واگذاری ۵۱ هزار و ۷۴۰ قطعه زمین رایگان در سراسر کشور، در  استان بوشهر نیز به  یکهزار و ۶۰۰ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن جوانی جمعیت، اقشار ویژه و واگذاری گروهی زمین رایگان واگذار شد.  

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر واگذاری زمین رایگان به ۱۰۰۰ متقاضی، در سطح استان ۳۰۰ نفر از مشمولان  در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ۳۰۰ نفر از مشمولان قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، زمین رایگان دریافت کردند.

دستغیبی در خصوص افتتاح یکهزار و ۷۳۵ واحد نهضت ملی مسکن در سطح استان بیان داشت: این واحدها در قالب خود مالکی ۴۰۰ واحد، ۹۹ساله ۱۶۲ واحد و روستایی یکهزار و ۱۷۳ واحد می‌باشد که  با حضور استاندار بوشهر به متقاضیان واگذار شد.