شناسهٔ خبر: 170881 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه بررسی ابلاغ برنامه اجرایی بازآفرینی شهری مطرح شد؛

لزوم اطلاع رسانی و تبلیغ بسته تشویقی برای اجرای طرح‌های بازافرینی شهری در استان زنجان

بازآفرینی در جلسه بررسی ابلاغ برنامه اجرایی بازآفرینی شهری زنجان بر لزوم اطلاع رسانی و تبلیغ بسته تشویقی و همچنین پیگیری برای جذب اعتبار برای اجرای طرح های بازافرینی شهری در استان زنجان تاکید شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، جلسه بررسی ابلاغ برنامه اجرایی بازآفرینی شهری ١٤٠٣ استان در جهت عملیاتی نمودن برنامه‌ها روز شنبه با حضور جعفر قزوینیان مدیرکل راه و شهرسازی استان، محسن محرمی یگانه معاون مسکن و ساختمان اداره کل،،علی عباسی رئیس اداره بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان و امیر رسولی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی این اداره کل در محل دفتر معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برگزار شد.

در این جلسه بر لزوم اطلاع رسانی و تبلیغ بسته تشویقی و همچنین پیگیری برای جذب اعتبار برای اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در استان تاکید شد.

موضوع بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه ابلاغی است که از سال ۱۴۰۱ و در راستای افزایش ترغیب مردم برای نوسازی بافت‌های فرسوده ابلاغ شده است.

گفتنی است در حدود یک هزار و ۲۰۰ هکتار محلات هدف بازآفرینی در استان زنجان وجود دارد و شهر زنجان دارای «هشت سکونتگاه» است و همچنین «دو سکونتگاه در شهرستان ابهر» و «یک سکونتگاه در شهرستان قیدار» وجود دارد.