شناسهٔ خبر: 170883 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

برنامه بازگشت حجاج به کشور با پروازهای «هما» در نهم تیرماه

لوگو هما هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" برنامه بازگشت حجاج خراسان رضوی و شمالی؛ همدان و تهران به فرودگاه‌های مشهد، همدان و شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در تاریخ نهم تیرماه را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  اداره کل روابط عمومی "هما" اعلام کرد:  از شروع عملیات بازگشت حجاج استان خراسان رضوی و شمالی به کشور تا پایان روز ۸تیرماه سال جاری ۳۶ پرواز برای انتقال حجاج این استان ازفرودگاه مدینه  به مقصد فرودگاه هاشمی نژاد مشهد انجام شده است. با این تعداد پرواز تا مدت زمان یاد شده ۸ هزار و ۲۳۶ نفر از حجاج به این استان بازگشتند. در نهمین روز از عملیات بازگشت ۲ پرواز از فرودگاه مدینه به فرودگاه مشهد انجام می‌شود. 

*پرواز شماره ۳۵۱۷   
کاروان‌های ۱۹۳۵۷-۴۰۰۲۱
ساعت ورود به فرودگاه مشهد ۱۱:۵۰ 

*پرواز شماره ۳۵۱۹
کاروان‌های ۱۹۱۱۰-۱۹۲۳۸-۱۹۲۴۷
ساعت ورود به فرودگاه مشهد ۰۱:۵۰ روز بعد  
 
در حج تمتع ۱۴۰۳ تعداد ۱۱۰۰۲هزار زائر از استان خراسان رضوی و شمالی با پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به عربستان مشرف شدند. خانواده‌های گرامی‌حجاج این استان برای دریافت اطلاعات پروازها، می‌توانند با شماره تلفن‌های۰۹۱۵۲۷۷۳۰۹۴-۰۵۱۳۳۰۰۳۲۳۰ تماس حاصل نمایند. 

برنامه بازگشت حجاج استان همدان در روز ۹ تیرماه ۱۴۰۳  
از شروع عملیات بازگشت حجاج استان همدان به کشور، تا پایان روز ۸ تیرماه سال جاری ۲ پرواز برای انتقال حجاج این استان از فرودگاه مدینه  به مقصد فرودگاه همدان انجام شده است. با این تعداد پرواز تا مدت زمان یاد شده ۴۸۴ نفر از حجاج به این استان بازگشتند. در نهمین روز از عملیات بازگشت، ۴ پرواز از فرودگاه مدینه به فرودگاه همدان انجام می‌شود.

*پرواز شماره ۳۵۰۵
کاروان‌های ۲۵۰۴۳-۳۳۰۵۰-۳۳۰۵۱
ساعت ورود به فرودگاه همدان ۰۹:۳۰

*پرواز شماره ۳۵۰۹
کاروان‌های ۲۵۰۲۵-۳۳۰۴۲-۳۳۰۵۰
ساعت ورود به فرودگاه همدان ۱۰:۳۰

*پرواز شماره ۳۵۰۷
کاروان‌های ۳۳۰۰۵-۳۳۰۱۱-۳۳۰۴۲
ساعت ورود به فرودگاه همدان ۲۳:۳۰

*پرواز شماره ۳۵۱۱
کاروان‌های ۳۳۰۰۸-۳۳۰۱۱-۳۳۰۴۸
ساعت ورود به فرودگاه همدان ۰۰:۳۰ با مداد روز بعد

در حج تمتع ۱۴۰۳ تعداد ۳هزار و ۴۴۹ نفر از استان همدان با پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به عربستان مشرف شدند. خانواده‌های گرامی‌حجاج این استان برای دریافت اطلاعات پروازها، می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۲۴۸۰۴۷۰۰ تماس حاصل نمایند.

برنامه بازگشت حجاج استان تهران به فرودگاه امام خمینی (ره) در روز ۹ تیرماه ۱۴۰۳ 
از شروع عملیات بازگشت حجاج استان تهران به کشور، تا پایان روز ۸ تیرماه سال جاری۳۵ پرواز برای انتقال حجاج این استان از فرودگاه مدینه و جده  به مقصد فرودگاه امام خمینی (ره) انجام شده است. با این تعداد پرواز تا مدت زمان یاد شده ۸ هزار و ۳۶۸ نفر از حجاج به این استان بازگشتند. در نهمین روز از عملیات بازگشت ۵ پرواز از فرودگاه مدینه و جده به فرودگاه امام خمینی (ره) انجام می‌شود.

*پرواز شماره ۱۵۲۱  (جده)
کاروان‌های ۱۷۴۱۶-۴۱۰۰۷
ساعت ورود به فرودگاه امام خمینی (ره) ۱۲:۴۵

*پرواز شماره ۳۵۱۳ (مدینه)
کاروان‌های ۱۵۰۲۴-۱۷۰۷۳
ساعت ورود به فرودگاه امام خمینی (ره) ۱۲:۲۵  

*پرواز شماره ۳۵۰۳ (مدینه )
کاروان‌های ۱۷۰۸۷-۱۷۲۶۲
ساعت ورود به فرودگاه امام خمینی (ره) ۲۱:۵۰

*پرواز شماره ۱۵۲۳ (جده)
کاروان‌های ۱۷۱۴۷-۲۲۰۱۸
ساعت ورود به  فرودگاه امام خمینی (ره) ۰۰:۰۵ بامداد روز بعد

*پرواز شماره ۱۵۰۳ (جده)
کاروان‌های ۱۷۱۰۰-۳۵۲۲۳
ساعت ورود به  فرودگاه امام خمینی (ره) ۰۱:۵۰ با مداد روز بعد

در حج تمتع ۱۴۰۳ تعداد ۲۸هزار و ۲۲۵ زائر از استان تهران با پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به عربستان مشرف شدند.  خانواده‌های گرامی‌حجاج این استان برای دریافت اطلاعات پروازها، می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۶۶۲۵۱۵۱ تماس حاصل نمایند.