شناسهٔ خبر: 170901 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

شروع عملیات اجرای ۱۴ کیلومتر روکش حفاظتی در شهرستان خنداب استان مرکزی

کمیجان جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از شروع عملیات روکش آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ محور خنداب - پل دوآب در شهرستان خنداب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به گستردگی کارگاه‌های جاده‌ای در زمینه ارتقاء رویه آسفالتی راه‌ها در سطح استان گفت: برای افزایش سطح خدمات جاده‌ای، اجرای یک لایه روکش آسفالت حفاظتی با بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در محور خنداب - پل دوآب شروع شد.

وی افزود: برای اجرای این پروژه ۱۴ کیلومتری ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: قبل از اجرای این طرح، درزگیری ترک‌های سطحی رویه آسفالتی نیز در این محور انجام شده است‌.

جهانی یادآور شد در یک سال اخیر برای ارتقاء رویه آسفالتی راه‌های شهرستان خنداب اقدامات خوبی از جمله اجرای روکش آسفالت در محورهای خنداب - ملایر و دیزآباد - جیریا انجام شده و همچنین در زمینه ساخت راه‌های روستایی، رفع نقاط پرتصادف و ارتقاء ایمنی راه‌های شهرستان خنداب اقدامات خوبی انجام شده که از آن جمله می توان به ساخت راه روستایی دارانجیر، موک و ...، ایمن سازی سه نقطه پرتصادف با اجرای روشنایی نقطه‌ای، عملیات در دست اقدام رفع نقطه پرتصادف پیچ خسبیجان و... اشاره کرد.