شناسهٔ خبر: 170956 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جاده آشتیان - حاتم آباد در استان مرکزی جانی دوباره گرفت

کربلائی حسنی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آشتیان استان مرکزی گفت: برای ارتقاء ایمنی در محور آشتیان - حاتم آباد، عملیات رفع نقاط پرتگاهی، تعریض شانه خاکی و نصب انواع تابلوهای ایمنی در دست اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، صابر کربلائی حسنی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آشتیان گفت: در یک سال اخیر مردم و کاربران جاده‌ای خوشبختانه شاهد ارتقاء مطلوب کیفیت راه‌ها در شهرستان آشتیان بوده‌اند که یکی از این تحولات ویژه، در محور آشتیان - حاتم آباد صورت گرفته است.

وی افزود: با حمایت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی امسال در محور آشتیان - حاتم آباد ۱۵ کیلومتر روکش آسفالت با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال اجرا شد تا کیفیت رویه آسفالتی به حد مطلوب خود برسد.

کربلایی حسنی اظهار داشت: با اتمام عملیات اجرای آسفالت در محور یاد شده، ایمن سازی محور در دستور کار راهداران قرار گرفت که در این راستا، در اولین قدم خط کشی محور انجام شد.

رفع نقاط پرتگاهی، تعریض شانه خاکی، پاکسازی حریم قانونی راه و نصب انواع تابلوهای ایمنی و علائم هشداردهنده از دیگر اقداماتی است که به گفته سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آشتیان همسو با اقدامات انجام شده در حال اجراست.