شناسهٔ خبر: 170984 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازنشستگان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تجلیل شدند

تجلیل بازنشستگان.jpg طی مراسمی از تلاش‌های بازنشستگان و پیشکسوتان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی که پس از سال‌ها خدمت به افتخار بازنشستگی نائل شدند تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی)، اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در مراسم تجلیل از بازنشستگان و پیش‌کسوتان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: مقام و جایگاه بازنشستگان این اداره کل که طی ۳۰ سال تلاش بی‌وقفه از جان خود برای خدمت به مردم و حفظ ایمنی جاده‌ها فروگذاری نکردند، همیشه مورد احترام و تکریم قرار دارند.

وی با اشاره به تلاش‌ها و خدمات ارزشمند این قشر، افزود: همکاران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی، از عشق به خدمت به مردم و تعهد به وظایف خود، در اوج گرما و سرما در جاده‌ها خدمت‌رسانی کرده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با بیان اینکه بازنشستگان گنجینه‌ای از تجربه و تخصص هستند، اظهار داشت: تجربیات و تعهد این عزیزان همواره چراغ راه آینده این اداره کل خواهد بود.

جلال زاده یادآور شد: بازنشستگان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در طول دوران خدمت خود، نقش مهمی در احداث، نگهداری و مرمت راه‌های استان داشته‌اند.

گفتنی است؛ در این مراسم از بازنشستگان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.