شناسهٔ خبر: 171087 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

خط کشی ۷۰ کیلومتر از جاده‌های شهرستان چالدران طی ۳ ماهه گذشته از سال جاری

خط کشی آذربایجان غربی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان چالدران از خط کشی ۷۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی چالدران طی ۳ ماهه  نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، علی آقائی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  شهرستان چالدران از خط کشی ۷۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی چالدران طی ۳ ماهه  نخست سال جاری خبر داد و گفت: خط کشی محورها یکی از نیازهای اصلی در رابطه با کاهش تصادفات بوده لذا تحقق این مهم  در دستور کار  قرار گرفته است.  

آقائی اضافه کرد: در این مدت در راستای افزایش ایمنی حریم جاده نیز بیش از ۳۰ کیلومتر از محورهای این شهرستان  رگلاژ و شانه‌سازی شدند.  

وی یادآور شد: تعداد ۳۷ عدد تابلو و علائم ایمنی هشدار دهنده به منظور افزایش سطح آگاهی و ایمنی مسافرین در محورهای شهرستان نصب شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  شهرستان چالدران در خصوص دیگر اقدامات انجام شده در حوزه راهداری این شهرستان طی ۳ماهه گذشته از سال جاری نیز یادآور شد: شن ریزی ۱۵کیلومتر راه روستایی، ۱۵۳ مترمکعب نخاله برداری و اجرای ۱۸مورد گشت تلفیقی با پلیس راه و گشت‌های دروازه‌ای کنترل ناوگان از دیگر اقدامات حوزه راهداری در این شهرستان است.