شناسهٔ خبر: 171093 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۶۳۶ واحد مسکن ملی بوئین زهرا تا پایان سال به مردم تحویل داده می‌شود

بوئین زهرا رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بوئین زهرا گفت: ۹۲ واحد مسکونی در قالب اقدام ملی مسکن و ۵۴۴ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن به مالکان تحویل داده خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان قزوین)، جواد شویان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بوئین زهرا در آستانه ۱۲ تیر《روز خانواده》در یک تور خانوادگی با حضور فرماندار شهرستان، سرپرست شهرداری بوئین زهرا و متقاضیان خوش‌حساب و دارای رتبه بالای این طرح از پروژه نهضت ملی مسکن بازدید به عمل آورد.

 شویان در خلال این بازدید گفت: ما با جدیت پیگیر امور بوده و امروز در سطح کشور از شهرستان‌های برتر در نحوه ساخت هستیم و تلاش می‌کنیم تا این واحدها به سرعت تکمیل شوند.

 وی گفت: واحدهای با ارزش‌افزوده بیشتر و همچنین واحدهایی که زودتر آماده می‌شوند به متقاضیان خوش‌حساب و دارای امتیاز بالاتر تحویل خواهد شد، بنابراین مردم عزیز به‌فوریت نسبت به تکمیل مبلغ آورده خود اقدام کنند.

 شویان در پایان گفت: این واحدها به صورت چهار طبقه روی پارکینگ ساخته شده اند و مساحت هر واحد به طور میانگین ۹۰ متر است که همه واحدها دارای پارکینگ، آسانسور و انباری اختصاصی هستند.