شناسهٔ خبر: 171099 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری مستمر جلسات اعضای هیأت اجرائی نهمین دوره انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین

قزوین سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی استان قزوین گفت: جلسات اعضای هیأت اجرائی نهمین دوره انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان هر هفته به طور مستمر در محل اداره کل راه و شهرسازی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان قزوین)، مهدی بنایی سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی استان در خصوص برگزاری نهمین دوره انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: جلسات هماهنگی اعضای هیأت اجرائی نهمین دوره انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به صورت مستمر ادامه دارد.

بنایی افزود: تاکنون و در دو جلسه برگزار شده اخیر مستندات و مدارک ۳۹ نفر از داوطلبینی که نسبت به تکمیل ثبت نام در سایت و ارایه مدارک فیزیکی به هیات اجرایی اقدام کرده اند، تطبیق و نواقص آنها اعلام شده است.

وی افزود: با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به پیگیری و رفع مشکلات سامانه ثبت نام اقدام شده و به داوطلبینی که مدارک و مستندات فیزیکی ارایه شده به هیات اجرایی و یا بارگذاری شده در سامانه ثبت نام آنها دارای اشکال بود اطلاع رسانی شده تا نسبت به رفع نواقص ظرف مهلت قانونی اقدام کنند.

بنایی همچنین اظهار کرد: بررسی و پیگیری اجرای مصوبات جلسات قبل و برنامه ریزی کارهای جدید به طور مستمر در دستور کار قرار دارد و اعضای هیات نظارت و هیات اجرایی این دوره از انتخابات همه تلاش خود را بکار خواهند برد تا با همت، تلاش، همدلی، همراهی و هم افزایی کلیه اعضا جامعه مهندسی ساختمان؛ شاهد یک انتخابات پویا و پرشور با مشارکت بالا در استان باشیم.