شناسهٔ خبر: 171108 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

با صدور پیامی؛

مدیرعامل «هما» یاد و خاطره مسافران و همکاران پرواز IR۶۵۵ را گرامی داشت

شمس الدین فرزادی پور هما مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" با صدور پیامی یاد و خاطره آسمانی شدن مسافران و همکاران پرواز بی‌بازگشت ۶۵۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران که دوازدهم تیرماه ۱۳۶۷ با اصابت موشک شلیک شده از ناو جنگی امریکایی جان به جان آفرین تسلیم کردند را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی شمس الدین فرزادی پور مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" با صدور پیامی یاد و خاطره آسمانی شدن مسافران و همکاران پرواز بی‌بازگشت ۶۵۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در صبحگاه ۱۲ تیر ۱۳۶۷ را گرامی داشت. متن این پیام به شرح زیر است:

«بسمه تعالی
هواپیمای ایرباس A۳۰۰ با شماره پرواز IR۶۵۵ متعلق به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در صبحگاه ۱۲ تیر ۱۳۶۷ در حالی مورد اصابت موشک قرار گرفت که ۲۹۰ مسافر بی‌دفاع از جمله ۶۶ کودک در آن حضور داشتند.

خوی پلید و ددمنش آمریکای جنایتکار و آویختن مدال افتخار به پاس این اقدام ناجوانمردانه بر گردن فرمانده ناو وینسنس از خاطره ایرانیان و جهانیان فراموش نخواهد شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آسمانی شدن مسافران و همکاران پرواز بی‌بازگشت ۶۵۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، علو درجات آنان را از درگاه ایزدمنان مسئلت می نمایم.

شمس‌الدین فرزادی‌پور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما»