شناسهٔ خبر: 171165 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اولین گردهمایی بازنشستگان اداره کل راه وشهرسازی گیلان برگزار شد

تکریم بازنشستگان همزمان با روز تکریم از بازنشستگان، اولین گردهمایی بازنشستگان اداره کل راه وشهرسازی گیلان با حضور مدیرکل،معاونین، کارکنان و مسئولین کانون بازنشستگان اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گیلان)، محمدرضا فلاحتگر مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در این مراسم با اشاره به ضرورت تکریم بازنشستگان گفت: این گردهمایی با هدف تکریم و نکوداشت فعالیت‌های بازنشستگان این اداره کل برگزار شده است.

فلاحتگر افزود: بازنشستگان عزیز روزی از مسئولین اداره کل بودند و هم اکنون همکاران شاغل باید از تجربیات ارزنده آنان استفاده کنند.

وی تصریح کرد: رویکرد ما همین است که تکالیف قانونی خود را به نحو کامل و تکالیفی که به واسطه احساس دین به شما عزیزان داریم را در حد توان و ظرفیت انجام دهیم.

فلاحتگر افزود: هرچه دستگاه نگاه مثبت به وضعیت بازنشستگان داشته باشد، در واقع کیفیت خدمت‌رسانی و راندمان کاری دستگاه را بالاتر می‌برد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان بازنشستگان را از افتخارات هر دستگاه اداری عنوان کرد و فعالیت بیش از پیش کانون بازنشستگی اداره کل را خواستار شد و اظهار کرد: برای بهبود شرایط از هیچ گونه کمکی دریغ نخواهد نمود.

در این همایش که به‌منظور گرامیداشت خدمات ارزنده بازنشستگان، در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد، حدود ۲۰۰ نفر از بازنشستگان اداره کل راه و شهرسازی گیلان حضور داشتند.