شناسهٔ خبر: 171201 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دولت سیزدهم؛

۷۷میلیارد تومان برای پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای ترکمن هزینه شد

گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: در دولت سیزدهم ۷۷ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ترکمن هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، عادل مصدقی با اشاره به هزینه کرد ۷۷ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی ترکمن، اظهار کرد: آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ترکمن با حضور استاندار گلستان برگزار شد.

به گفته وی، برای این پروژه‌ها ۲۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

مصدقی تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل آغاز عملیات اجرایی فاز اول تعریض، ساماندهی و ایمن‌سازی تقاطع اورکت حاجی در محور آق قلا به بندر ترکمن با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان، روکش آسفالت و ایمن‌سازی محور اورکت حاجی و قره تپه به طول ۲/۵ کیلومتر و با اعتبار ۵/۵میلیارد تومان، روکش آسفالت و ایمن‌سازی محور سیجوال به بندر ترکمن به طول ۱/۵ کیلومتر و با اعتبار ۳/۵ میلیارد تومان می‌شود.

این مراسم با همراهی نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون عمران، معاون هماهنگی امور عمرانی  استاندار، فرماندار، امام جمعه و دادستان بندرترکمن و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.