شناسهٔ خبر: 171217 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی سه ماهه سال جاری انجام شد؛

رسیدگی به تخلفات ۹۱ شرکت حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان در کمیسیون ماده ۱۲ و ۱۴

رسیدگی به تخلفات 91 شركت حمل و نقل جاده‌ای استان كرمان در کمیسیون ماده 12 و 14 سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: طی سه ماهه سال جاری ۸ جلسه کمیسیون ماده ۱۲ و ۱۴ مرجع رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر برگزار شدکه در این جلسات به تخلفات ۹۱ شرکت فعال در حوزه حمل و نقل رسیدگی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمان)، سهند شفق اظهار کرد: در جلسات کمیسیون ماده ۱۲ به تخلفات ۱۴ شرکت در حوزه حمل و نقل کالا و مسافر طی ۴ جلسه و برگزاری سه جلسه تجدید نظر برای ۱۷ شرکت پس از بررسی‌های لازم رسیدگی شد.

شفق افزود: به ۳۰ مورد تخلفات مالکان ناوگان در کمیسیون ماده ۱۴ حوزه حمل و نقل در خصوص دستورالعمل صدور، تمدید، تعویض، لغو و غیرفعال نمودن کارت هوشمند ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای رسیدگی شد.

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با بیان این مطلب که لغو کارت هوشمند ناوگان و رانندگان یکی از راه‌های اساسی برای جلوگیری از ارتکاب تخلف است، یادآور شد: در صورت لغو کارت هوشمند ناوگان مالکین وسیله نقلیه از خدمات حمل و نقلی که شامل صدور بارنامه، دریافت لاستیک، شارژ کارت سوخت و…است محروم خواهند شد.