شناسهٔ خبر: 171230 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آسفالت ۱۳ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده در ۳ ماهه نخست سال جاری

02a96f4a-09f2-42c6-b4e8-cab1bed297cf.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نقده از اسفالت ۱۳ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده در ۳ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)،   ابراهیم رستمی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نقده گفت: با توجه به تردد زائرین اربعین حسینی از محورهای مواصلاتی و لزوم ایمن‌سازی این محورها، در سال جاری ضمن بهسازی و زیرسازی بخشی از راه‌های روستایی این شهرستان، عملیات خط کشی ۴ کیلومتر از محورهای مواصلاتی  نیز انجام گرفته است که این  تا پایان سال همچنان ادامه خواهد و ۵۵ کیلومتر از  محورهای شهرستان نقده تسطیح و رگلاژ شده‌اند.

وی اظهار کرد: بازسازی و نصب تابلو علائم هشدار دهنده جاده‌ای به تعداد ۴۵ مورد؛   بازسازی و نصب  ۶۴۲ متر گاردریل و تامین ۵ کیلومتر روشنائی محور نقده محمدیار با همکاری اداره برق این شهرستان از جمله  دیگر فعالیت‌های مهم این اداره کل در سال سال جاری است.

رستمی با اشاره به سایر فعالیت‌های راهداری در حوزه استحفاظی شهرستان نقده گفت: ۷۳۰ تن نخاله برداری در محورهای مواصلاتی  و اجرای ۵۱ مورد گشت‌های تلفیقی با پلیس راه و گشت‌های دروازه‌ای کنترل ناوگان از دیگر اقدامات حوزه راهداری در این شهرستان طی ۳ ماهه گذشته از سال جاری را شامل می‌شود.