شناسهٔ خبر: 171263 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان:

دهمین دوره انتخابات اعضای هیات‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان مهرماه برگزار می‌شود

دانشگر مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی از برگزاری دهمین دوره انتخابات اعضای هیات‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان از ۱۳ مهرماه و به مدت ۴ روز خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، داود دانشگر مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان در نشست خبری امروز ۱۳ تیرماه که در محل ساختمان دادمان و با موضوع بررسی عملکرد وزارت راه و شهرسازی در بازار مسکن برگزار شد به تشریح برخی از فعالیت‌های آن دفتر در دولت سیزدهم پرداخت و گفت: سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان با ۵۸۰ هزار عضو بزرگ‌ترین NGO در کشور است که در هفت رشته مهندسی ساختمان عضویت اعضای آن تثبیت شده است.

مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان از برگزاری دهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور در مهرماه امسال خبر داد و افزود: نام نویسی داوطلبان هیات مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان که از ۲۲ خرداد آغاز شده تا ۴ روز دیگر ادامه دارد و بعد از اتمام نام نویسی داوطلبان فرایند احراز شرایط آنها آغاز خواهد شد تا در مهرماه افراد حائز شرایط شناخته شده در رای گیری انتخاب شوند.

دانشگر توضیح داد: تاکنون ۲ هزار و ۸۶۰ نفر از مهندسان در سطح کشور اعلام داوطلبی کرده اند.

به گفته وی، از ۱۳ مهر به مدت ۴ روز رای گیری انتخاب اعضای هیات مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان ادامه خواهد یافت.

مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان افزود: در این دوره از فعالیت دفتر توسعه مهندسی ساختمان برخی از پرونده‌های نیمه تمام و رها شده مورد بازنگری قرار گرفت و در خصوص وضعیت آنها اطلاع رسانی شد. همچنین با تاکید وزیر راه و شهرسازی و حمایت‌های معاونت مسکن و ساختمان بازنگری برخی از دستورالعمل‌ها که بعضاً تا ۲۰ سال انجام نشده بود مورد بازنگری قرار گرفت.

دانشگر از امضای تفاهم نامه همکاری در خصوص صدور خدمات فنی و مهندسی با سه کشور همسایه در حوزه مهندسی ساختمان خبر داد.