شناسهٔ خبر: 171367 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

تشریح عملکرد فرودگاه یزد در دولت سیزدهم

لوگو فرودگاه یزد مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد از مهمترین دستاوردهای وزارت راه و شهرسازی در استان یزد را تأسیس شرکت هواپیمایی «یزد ایر» و اختصاص زمین‌های مجاور فرودگاه یزد برای توسعه این مجموعه خواند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی فرودگاه یزد، نشست خبری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان یزد با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه پیرامون تشریح دستاوردهای وزارت راه و شهرسازی دولت سیزدهم در یزد، برگزار شد.

مدیران حوزه دستگاه‌های ذیل وزارت راه و شهرسازی در استان یزد طی نشستی با خبرنگاران به تشریح دستاوردهای خود در دولت سیزدهم پرداختند.

«کمال دهقان منشادی» مدیر کل فرودگاه‌های استان یزد نیز در این نشست از مهمترین دستاوردهای این بخش از استان را تأسیس شرکت هواپیمایی «یزد ایر» و اختصاص زمین‌های مجاور فرودگاه یزد برای توسعه این مجموعه خواند.

وی همچنین از نصب و راه اندازی سیستم‌های کمک ناوبری جدید، توسعه باند فرودگاه یزد، خرید دوربین های مداربسته و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و نیز خرید سیستم‌های X-RAY‌ به عنوان دیگر اقدام صورت گرفته در این مدت خبر داد.

دهقان منشادی به انجام مطالعات شش طرح عمرانی دیگر در بخش فرودگاهی استان به ارزش دو هزار میلیارد تومان اشاره و ابراز امیدواری کرد: در سال جاری شاهد آغاز عملیات اجرایی این طرحها در استان باشیم.

این مسئول همچنین از تلاش برای جذب سرمایه‌های بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در طرح‌های توسعه‌ای حمل و نقل هوایی استان خبر داد.