شناسهٔ خبر: 171466 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای تاسیسات زیربنایی سایت‌ نهضت ملی مسکن شهر اسکو بررسی شد

11 سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان اسکو از برگزاری جلسه بررسی و جمع‌بندی نحوه اجرای انشعابات و تکمیل زیرساخت‌ها در سایت نهضت ملی مسکن شهر اسکو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهدی اعظمی سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان اسکو از برگزاری جلسه بررسی و جمع‌بندی نحوه اجرای انشعابات و تکمیل زیرساخت‌ها (تیرگذاری و توسعه شبکه برق، حفاری، لوله‌گذاری و توسعه شبکه آب و فاضلاب، گاز و مخابرات) در سایت نهضت ملی مسکن شهر اسکو خبر داد.

اعظمی با اعلام این خبر افزود: پیرو مصوبات شورای مسکن شهرستان اسکو، جلسه کمیته فنی و کارشناسی به منظور هماهنگی، بررسی و جمع‌بندی نحوه اجرای تاسیسات زیربنایی سایت نهضت ملی مسکن شهر اسکو با حضور سرپرست اداره راه و شهرسازی، شهردار اسکو، نماینده فرمانداری، کارشناس امور تاسیسات زیربنایی اداره کل راه و شهرسازی، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیر آب و فاضلاب، روسای ادارات گاز و مخابرات و نماینده مدیریت توزیع برق شهرستان و سایر کارشناسان مرتبط در روز سه شنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ در محل سالن جلسات شهرداری اسکو برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت خدمات زیربنایی در طرح نهضت ملی مسکن، اضافه کرد: این جلسه به منظور هماهنگی ادارات خدمات رسان جهت اجرای هر چه بهتر عملیات توسعه شبکه، تکمیل زیرساخت‌ها و انشعابات و نیز جلوگیری از تداخل احتمالی در زمان اجرای عملیات برگزار شد.

اعظمی با اعلام اینکه مجوز لازم جهت حفاری پس از طرح و بررسی در کمیسیون حفاری شهرستان صادر خواهد شد، گفت: در این جلسه پس از بحث و بررسی در خصوص محل‌های تیرگذاری برق  و محل عبور خطوط مخابرات و لوله‌های آب، فاضلاب و گاز و همچنین نحوه حفاری در داخل سایت نهضت ملی مسکن و پیشگیری از حفاری‌های مجدد تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان اسکو در پایان ضمن تقدیر و تشکر از کلیه مدیران و مسئولین شهرستان اسکو در جهت حمایت و پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن گفت: امید است ادارات محترم خدمات رسان پس از صدور مجوزها، در کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیات توسعه را اجرایی و نسبت به نصب انشعابات واحدهای آماده افتتاح اقدام کنند.