شناسهٔ خبر: 171706 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه شورای مسکن شهرستان اسکو به میزبانی شرکت عمران شهر جدید سهند برگزار شد

1 جلسه شورای مسکن شهرستان اسکو به میزبانی شرکت عمران شهر جدید سهند و به ریاست فرماندار شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهدی اعظمی سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان اسکو گفت: جلسه شورای مسکن شهرستان اسکو به ریاست حسین فیروزی فرماندار شهرستان، فرهاد سعیدی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند، شهردار سهند و سایر مدیران و کارشناسان مرتبط در شرکت عمران شهر جدید سهند برگزار شد.

فرماندار شهرستان اسکو در این جلسه با بیان این‌که دستگاه‌های خدمت‌رسان شهرستان عملکرد خوبی در رابطه با طرح نهضت ملی مسکن داشته‌اند، افزود: قدردان مدیریت جهادی شرکت عمران شهر جدید سهند نیز هستیم که با کیفیت‌ترین واحدها در این شهر احداث شده است.

فیروزی طرح نهضت ملی مسکن را حرکتی متفاوت و خوب در دولت سیزدهم عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که پروژه‌های نهضت ملی مسکن با سرعت تداوم یابد.

وی احداث واحدهای نهضت ملی مسکن را گامی موثر در راستای کنترل تلاطم بازار مسکن و همچنین کاهش بار هزینه‌های مسکن از روی مردم عنوان کرد و گفت: در حوزه تامین فضاهای آموزشی نیز اقدامات خوبی در این شهر انجام شده و تا مهرماه شاهد افتتاح دو باب مدرسه در شهر جدید سهند خواهیم بود.

همچنین در این جلسه مصوبه شورای مسکن استان مبنی بر این‌که شهرداری‌ها ملزم به صدور پروانه ساختمانی و اعلام پایان کار در پروژه‌های حمایتی مسکن استان به ویژه در شهر جدید سهند به صورت بلوکی هستند، مورد تاکید قرار گرفت.

در پایان جلسه از دستگاه‌های خدمت رسان شهرستان اسکو و شهر جدید سهند به منظور همکاری در پروژه‌های نهضت ملی مسکن سهند با اهدای لوحی تجلیل به عمل آمد.