شناسهٔ خبر: 171832 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رزمایش تبیین بسته‌های تشویقی و حقوق نوسازی مردم در بافت فرسوده گیلان

رزمایش تبیین بسته های تشویقی رزمایش تبیین حقوق نوسازی مسکن مردم در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد با همکاری بسیج سازندگی و شهرداری‌ها، در اداره کل راه و شهرسازی گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (گیلان)، در راستای تحقق اهداف و سیاست های دولت و تحقق جریان مردمی سازی مسکن و تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی با سازمان بسیج سازندگی در خصوص بهره‌گیری از توان حلقه‌های میانی و گروه‌های جهادی در محلات هدف بازآفرینی شهری نشستی با حضور معاونین و روسای ادارات شهرستانی راه و شهرسازی استان گیلان، مسئولین سازمان بسبج سازندگی استان و شهرستانها و نمایندگان شهرداری های شهرهای استان برگزار شد.

رقیه کیوان خسرو معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان در این نشست گفت: هدف از برگزاری این رزمایش استفاده از ظرفیت نیروی مردمی بسیج سازندگی جهت آگاه‌سازی و اقناع ساکنین محلات ناکارآمد شهری برای نوسازی منازل و ساختمان‌های واقع در این محلات و بهره‌مندی از تسهیلات در نظر گرفته شده برای این امر است.

وی افزود: با توجه به نفوذ بسیج در بین مردم و وجود ظرفیت‌های فراوان این نیروی مردمی انتظار می‌رود با ورود به مقوله نوسازی بافت‌های فرسوده توسط این ارگان انقلابی،شاهد استقبال بیش از پیش ساکنین محلات ناکارآمد شهری از طرح‌های تشویقی برای بازسازی و نوسازی در این مناطق باشیم.