شناسهٔ خبر: 171913 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان عنوان کرد؛

فناوری اطلاعات موجب بهبود همه جانبه کیفیت زندگی و کسب و کار

یونسی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به مناسبت روز ملی فناوری اطلاعات در دیدار با کارکنان فاوا این اداره کل، گفت: بهره گیری مناسب و استفاده از فناوری اطلاعات موجب بهبود همه جانبه کیفیت زندگی و کسب و کار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، حسین یونسی در دیدار با کارکنان فاوا این اداره کل، اظهار کرد: اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) اداره کل نقش بسزایی در پیشرفت و توسعه زیرساختی و زیربنایی بنادر استان دارد.

وی افزود: نقش فاوا فقط در کسب و کار نمایان نبوده بلکه در تمام امور زندگی نقشی بسیار برجسته و قابل مشاهده است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به دولت الکترونیک، خاطرنشان کرد: توسعه دولت الکترونیک و گام برداشتن به سمت هوشمندسازی بنادر و همچنین تجارت الکترونیک از اهم مواردی است که همواره مورد تاکید بوده است.

یونسی اقدامات انجام شده در اداره فاوا این اداره کل را جهت ارائه خدمات مطلوب به ذی‌نفعان و ارتقای سطح امنیت اطلاعات را مطلوب دانست و گفت: تلاش کارکنان فاوا اداره کل قابل تقدیر است.

رئیس اداره فاوا اداره کل بنادر دریانوردی استان گیلان نیز طی گزارشی، عملکرد این اداره را در سال ۱۴۰۲ و برنامه‌ها و اهداف در سال ۱۴۰۳ ارائه و تشریح کرد.

گفتنی است، در انتهای این مراسم مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اهدای لوح تقدیر از زحمات و کارکنان اداره فاوا این اداره کل قدردانی نمود.

وجود مناسبت‌های بین‌المللی و ملی فراوان در حوزه فاوا از جمله روزهای برنامه نویسی، سخت‌افزار، طراحان وب، مدیران شبکه‌های اجتماعی، امنیت رایانه و اطلاعات، روز فناوری اطلاعات و همچنین روز تجارت الکترونیک، نشان از اهمیت فعالیت‌های حوزه فاوا است.