شناسهٔ خبر: 171999 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

برگزاری دوره آموزشی برای ۱۵۷۵ نفر از رانندگان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی

c86f2173-b19a-4fb9-a58d-af388032e281.jpg معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی از برگزاری دوره‌های آموزشی برای ۱۵۷۵ نفر از رانندگان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای استان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، علی مدقالچی معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: رانندگان حمل‌ونقل برون شهری استان برای اخذ کارت هوشمند خود ملزم به شرکت در دوره‌های آموزشی درنظر گرفته شده و مرتبط با اصول حمل‌ونقل حرفه‌ای هستند.

وی افزود: در سال جاری ۱۵۷۵ نفر از رانندگان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای استان با شرکت در دوره‌های آموزشی در نظر گرفته شده، ۵۳هزار و ۸۶۰ نفر ساعت آموزش‌های مرتبط با حمل‌ونقل جاده‌ای را فرا گرفتند.

مدقالچی خاطر نشان کرد: در سال گذشته نیز در مجموع ۲۳۶۵ نفر از رانندگان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی در دوره‌های آموزشی شرکت کرده و ۸۲ هزار و ۴۰۱ نفر ساعت آموزش را فراگرفتند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی، کاهش صدمات و تلفات جاده‌ای، خدمات رسانی هر چه بهتر به مسافران و آشنایی رانندگان با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است.