شناسهٔ خبر: 172128 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پی درگذشت رئیس صندوق بازنشستگی این سازمان

صفاییان معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی درگذشت غلامحسین صفائیان، رئیس صندوق بازنشستگی این سازمان را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی متن پیام علی اکبرصفایی؛ معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی درگذشت غلامحسین صفائیان، رئیس صندوق بازنشستگی این سازمان بدین شرح است:

وَلَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خانواده محترم صفائیان

از شنیدن خبر درگذشت دوست و برادر عزیزم، خادم الحسین(ع) مرحوم مغفور زنده یاد، "غلامحسین صفائیان" بسیار متاسف و متاثر شدم. اخلاق خوش و روحیه مردمی و بانشاط ، روی گشاده، چهره متبسم، صفا و صمیمیت و صداقت از ویژگی های ممتاز آن مرحوم به شمار می رفت. 

اگر چه تاب فراق و هجران تحمل غم از دست دادن این همکار خدوم سخت و دشوار است ولی در برابر تقدیر  پروردگار چاره ای جز تسلیم و رضا نیست. امیدوارم خداوند متعال همه اقدامات پسندیده ایشان در سال های خدمت در سازمان بنادر ودریانوردی را ضمیمه پرونده اعمال صالح او قرار دهد و با اولیای الهی محشور فرماید.

 چه سعادتی برای این دوست و همکار عزیز بالاتر که در ایام شهادت سید وسالار شهیدان و در روز تاسوعای حسینی به دیدار معبود شتافت. 

اینجانب با  نهایت تأسف و تأثر، مصیبت وارده را به همسر محترم و فرزندان ایشان و همکاران گرانقدر، جامعه دریایی و بندری و بازنشستگان عزیز سازمان بنادر و دریانوردی تسلیت وتعزیت عرض نموده، از خداوند منان برای این فقید سعید رحمت و رضوان الهی و برای فرزندان و همسر داغدار آن مرحوم، صبر و شکیبایی مسألت می‌نمایم.