شناسهٔ خبر: 17219 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم در جلسه معرفی سامانه شهراه:

راه‌اندازی سامانه شهراه، احصاء حقوق شهروندی را عمومیت می‌بخشد

نشست سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم عنوان کرد: راه اندازی سامانه شهراه می‌تواند ارزیابی مناسبی از میزان تحقق برنامه‌ها و اهداف را ارائه دهد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، جلسه‌ای به منظور معرفی و آشنایی با سامانه شهراه (سیستم مدیریت ارتباط شهروندی) با حضور سرپرست اداره کل راه و شهرسازی و کارکنان حوزه راهداری در سالن جلسات برگزار شد.

حسن صبوری سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: راه اندازی سامانه شهراه فرآیند احصاء حقوق شهروندی را عمومیت می‌بخشد.

وی در ادامه توضیح داد: موضوع شهراه، به نوعی ارزیابی دستگاه‌های مربوطه است که بررسی عملکرد کارکنان را در بر خواهد داشت.

صبوری پیگیری حقوق مردم جامعه را ضروری برشمرد و گفت: راه اندازی سامانه شهراه، می‌تواند موجب شفافیت ارتباط مردم و مسئولین و همچنین تسریع در احقاق حقوق شهروندی را ممکن سازد.

در ادامه این جلسه فهیمه فتاحی مدیر پروژه سیستم مدیریت ارتباط شهروندی در سخنانی گفت: احصاء فرآیند سازمانی در مرحله اول، تشکیل کارگروهی از نمایندگان مدیریت‌های مختلف این اداره کل است که حکم آن صادر و اجرایی شد.

وی در خصوص راه اندازی سامانه شهراه نیز گفت: این سامانه در سطح وزارت راه و شهرسازی بارگذاری شده که بزودی راه اندازی خواهد شد.

فتاحی تصریح کرد: پس از آشنایی کاربران سامانه بارگذاری و فرآیندهای مرتبط با خدمات حوزه راهداری در دو بخش ایمنی و نگهداری آغاز می‌شود.

مدیر پروژه سیستم مدیریت ارتباط شهروندی در پایان توضیح داد: بی تردید احصاء حقوق شهروندی فرآیندی پیچیده و نیازمند آشنایی بیشتر کاربران و مراجعان با سامانه شهراه است که در این راستا (آشنایی شهروندان) اقداماتی در قالب تبلیغ و معرفی توسط فضای مجازی و دیگر ابزارهای ممکن در حال پیگیری هستند.

نظر شما