به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، جلسهای به منظور معرفی و آشنایی با سامانه شهراه (سیستم مدیریت ارتباط شهروندی) با حضور سرپرست اداره کل راه و شهرسازی و کارکنان حوزه راهداری در سالن جلسات برگزار شد.
حسن صبوری سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: راه اندازی سامانه شهراه فرآیند احصاء حقوق شهروندی را عمومیت میبخشد.
وی در ادامه توضیح داد: موضوع شهراه، به نوعی ارزیابی دستگاههای مربوطه است که بررسی عملکرد کارکنان را در بر خواهد داشت.
صبوری پیگیری حقوق مردم جامعه را ضروری برشمرد و گفت: راه اندازی سامانه شهراه، میتواند موجب شفافیت ارتباط مردم و مسئولین و همچنین تسریع در احقاق حقوق شهروندی را ممکن سازد.
در ادامه این جلسه فهیمه فتاحی مدیر پروژه سیستم مدیریت ارتباط شهروندی در سخنانی گفت: احصاء فرآیند سازمانی در مرحله اول، تشکیل کارگروهی از نمایندگان مدیریتهای مختلف این اداره کل است که حکم آن صادر و اجرایی شد.
وی در خصوص راه اندازی سامانه شهراه نیز گفت: این سامانه در سطح وزارت راه و شهرسازی بارگذاری شده که بزودی راه اندازی خواهد شد.
فتاحی تصریح کرد: پس از آشنایی کاربران سامانه بارگذاری و فرآیندهای مرتبط با خدمات حوزه راهداری در دو بخش ایمنی و نگهداری آغاز میشود.
مدیر پروژه سیستم مدیریت ارتباط شهروندی در پایان توضیح داد: بی تردید احصاء حقوق شهروندی فرآیندی پیچیده و نیازمند آشنایی بیشتر کاربران و مراجعان با سامانه شهراه است که در این راستا (آشنایی شهروندان) اقداماتی در قالب تبلیغ و معرفی توسط فضای مجازی و دیگر ابزارهای ممکن در حال پیگیری هستند.
نظر شما