شناسهٔ خبر: 172199 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی پروژه احداث ساختمان فرمانداری عسلویه

تکمیل پروژه ساختمان فرمانداری عسلویه کارشناس اداره نظارت بر اجرای ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی راه و شهرسازی استان بوشهر از پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی پروژه احداث ساختمان فرمانداری عسلویه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر، عبدالحسن روزگار کارشناس اداره نظارت بر اجرای ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی راه و شهرسازی استان در بازدید از پروژه احداث ساختمان فرمانداری عسلویه اظهار کرد: پروژه تکمیل ساختمان فرمانداری عسلویه با مبلغی بالغ بر ۲۹ میلیارد تومان با زیربنای ۲۸۰۰ متر مربع با اسکلت بتنی در سه طبقه در حال اجراست.

روزگار افزود: این پروژه دارای محوطه به متراژ ۹۰۰۰ مترمربع و دیوار به طول ۴۰۰ متر است.

وی بیان کرد: تاسیسات برقی و مکانیکی و لوله کشی گاز و آتش نشانی این پروژه اتمام و شاسی کشی آسانسورها نیز انجام گردیده و کابین آسانسورها در کارگاه موجود است.

روزگار در ادامه تصریح کرد: پروژه در مرحله نازک کاری شامل کاشی کاری و سرامیک کف، سنگ کف فضاها و سنگ ازاره آنها و گچ زیر کار طبقات، نصب چهارچوب‌ها و درب‌های ضد سرقت و ضد حریق است و دیوارچینی و شناژ دیوار محوطه نیز انجام و در مرحله سنگ کاری است.

وی افزود: زیرسازی اتاق نگهبانی و اتاق برق پروژه نیز در حال انجام است.

کارشناس اداره نظارت بر ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به اینکه این پروژه دارای ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی است، خاطر نشان کرد: ان‌شاءالله با تامین اعتبار مورد نیاز، پیمانکار بر اساس برنامه زمان‌بندی نسبت به تکمیل و تحویل پروژه در موعد مقرر اقدام خواهد کرد.