شناسهٔ خبر: 172317 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری نشست هم اندیشی فناوری اطلاعات و ارتباطات در اداره کل راهداری گلستان

گلستان شست هم اندیشی فناوری اطلاعات و ارتباطات با حضور معاون دفتر فناوری و اطلاعات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در اداره کل راهداری گلستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، هومن بزازان معاون دفتر فناوری و اطلاعات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در نشست بررسی و هم اندیشی فناوری اطلاعات و ارتباطات به ریاست مصدقی مدیرکل با اشاره به برقراری تعادل بین امنیت و دسترسی‌ها برای خدمات پایدار و امن، اظهار کرد: امنیت را در هیچ زمانی نمی‌توان صد در صد اجرا کرد بلکه با ابزارها سعی می‌شود که از چالش‌ها جلوگیری کرد.

وی هدف از فناوری اطلاعات را ارائه خدمات پایدار و امن به کاربران بیان کرد و گفت: تعادل بین امنیت و دسترسی‌ها این امر را محقق می‌کند.

به گفته بزازان، هر چقدر امنیت سنگین‌تر باشد دسترسی‌ها به صفر می‌رسد و تنها با ایجاد تعادل می‌توانیم که خدمات پایدار و امنی را ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه تعامل بین حراست و فناوری اطلاعات است که می‌تواند این تعادل را برای خدمات امن و پایدار ایجاد کند، گفت: هزینه کرد در امنیت شبکه‌ها سرمایه گذاری است و تنها لازم است که در تصمیم گیری‌ها دقت بیشتری شود.