شناسهٔ خبر: 172331 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

رشد ۳۴ در صدی جابه‌جایی مسافر در فرودگاه بین‌المللی لارستان

فرودگاه لارستان آمار پرواز و جابه‌جایی مسافر فرودگاه آیت الله آیت الهی لارستان  در ۷ ماهه گذشته جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی فرودگاه آیت الله آیت الهی لارستان، محسن رفیعی از افزایش پروازها و پذیرش و اعزام مسافر از فرودگاه بین‌المللی لارستان در ۷ ماه گذشته خبر داد و گفت: در ۷ ماه گذشته به نسبت همین مدت در سال گذشته، انجام پروازها ۳۱ درصد، پذیرش و اعزام مسافر ۳۴ درصد و ارسال بار ۳۹ درصد افزایش داشته است.

 مدیرکل فرودگاه لارستان گفت: بر اساس اعلام گروه آمار و اطلاعات، کل پروازهای مسافری فرودگاه لارستان در ۷ ماهه گذشته تعداد ۹۰۰ پرواز بوده است که نسبت به هفت ماهه سال گذشته از رشدی ۳۱ درصدی برخوردار است.

 رفیعی گفت: تعداد اعزام و پذیرش مسافر فرودگاه لارستان نیز در همین مدت ۳۵ درصد رشد داشته است و از ۶۳هزار و ۳۸۵ نفر در هفت ماه سال گذشته به ۸۵هزار و ۵۴۸ نفر در ۷ ماهه گذشته رسیده است.

 وی در مورد میزان ارسال و پذیرش بار و پست از فرودگاه لارستان نیز گفت: در این حوزه نیز شاهد رشدی قابل توجه در نیمه نخست سال جاری هستیم، به‌طوری که میزان ارسال و پذیرش بار و پست از فرودگاه لارستان در سال جاری ۲ میلیون و ۳۴۵و ۷۹۱ کیلوگرم بوده است که نشانگر رشدی ۳۹ درصدی نسبت به سال گذشته است.