شناسهٔ خبر: 17240 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل:

تکمیل ۵۰۰ واحد مسکن مهر در پارس‌آباد

مسکن مهر اردبیل مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۵۰۰ واحد از مجموعه فاز ۲ مسکن مهر شهرستان پارس‌آباد تکمیل و آماده بهره‌برداری شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان اردبيل، شهرام باباخانی در جلسه بررسی روند اجرایی عملیات تکمیل مسکن مهر فاز ۲ شهرستان پارس‌آباد گفت: در حال حاضر ۵۰۰ واحد از مجموعه فاز ۲ مسکن مهر شهرستان تکمیل و آماده بهره‌برداری شده است.

وی تصریح کرد: این پروژه در یک هزار و ۲۹۶ واحد در حال احداث است و تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم با تسریع در روند اجرایی باقیمانده واحدها نیز زمینه‌ای را فراهم کنیم تا این پروژه به طور کامل تکمیل و تحویل داده شود.

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به پیشرفت بالای ۸۰ درصدی عملیات ساختمانی واحدهای مسکن مهر پارس‌آباد گفت: تکمیل و واگذاری این پروژه به متقاضیان و صاحبان واحدها از برنامه‌های مهم و اولویت‌دار بوده که در استان با جدیت دنبال می‌شود.

باباخانی با اشاره به وضعیت انشعابات و زیرساخت‌های اين مجموعه بیان کرد: انتظار می‌رود در این زمینه دستگاه‌هاي اجرايي ذيربط اعم از ادارات برق، آب و فاضلاب شهری هماهنگی‌ها و همکاری‌های لازم را برای سرعت بخشیدن به روند اجرایی و تسريع واگذاری پروژه داشته باشند.

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به اعتبارات در نظر گرفته شده برای اجرای این پروژه افزود: مجموعه فاز ۲ مسکن مهر شهرستان با سرمایه‌گذاری اعم از آورده اشخاص و تسهیلات بانکی بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان در سایت ۱۰۰ هکتاری مسکن مهر پارس‌آباد در دست اجرا بوده و مراحل پاياني عملیات اجرایی خود را پشت سر می‌گذارد.

نظر شما