شناسهٔ خبر: 172421 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه زیرساخت شهر فرودگاهی شهر فرودگاهی امام (ره) تاکید کرد؛

ضرورت تسریع استریپ‌سازی سطوح پروازی فرودگاه امام(ره) برای سفرهای اربعین

نشست شهر فرودگاهی معاون توسعه زیرساخت شهر فرودگاهی امام (ره) با توجه به نزدیک شدن به انجام پروازهای اربعین خطاب به پیمانکار پروژه استریپ سازی سطوح پروازی تاکید کرد: شرکت پیمانکار با در نظر گرفتن افزایش نیروی انسانی و ماشین آلات بیشتر در پیشرفت پروژه با تمام توان اقدام کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین‌الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، نشست کنترل پروژه استریپ سازی (بهسازی) سطوح پروازی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با حضور مجید داودی، معاون توسعه زیرساخت شهر فرودگاهی، محمدرضا فردی، معاون بهره‌برداری شهر فرودگاهی، شرکت پیمانکاری بلند طبقه، مدیران کل و کارشناسان شهر فرودگاهی برگزار شد.

مجید داودی با اشاره به نزدیک شدن پروازهای اربعین حسینی به شرکت پیمانکار تاکید کرد؛ هیچ محدودیتی از نظر زمانی در عملیات عمرانی پروژه وجود ندارد و با توجه به برنامه ریزی و زمان بندی ۲۴ ساعته، شرکت پیمانکار با در نظر گرفتن افزایش نیروی انسانی و ماشین آلات بیشتر در پیشرفت پروژه با تمام توان اقدام کند.

داودی در ادامه افزود؛ نسبت به برنامه‌ریزی و تمهید استقرار ماشین آلات جایگزین در پروژه با قید تسریع اقدام شود و اگر در عملیات بهسازی باند برای تجهیزات و ماشین آلات مشکل نقض فنی پیش آمد سریعاً جایگزین شود تا در روند پیشرفت پروژه مشکلی ایجاد نشود.