شناسهٔ خبر: 172453 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیش‌فروش بلیت‌های اتوبوس ایام اربعین از ۶ مرداد در استان کرمان آغاز می‌شود

پیش‌فروش بلیت های اتوبوس برای زيارت اربعین از ۶ مرداد آغاز می شود مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان از پیش فروش بلیت اتوبوس های برون شهری ویژه اعزام زائران اربعین حسینی از ۶ مردادماه خبرداد و گفت: 10 روز قبل از آغاز ماه صفر از تاریخ " 6 مردادماه" پیش‌فروش بلیت‌های اربعین آغاز می‌شود و تا پایان صفر نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمان)، علی عبداللهی با اشاره به این که از ۶ مردادماه پیش فروش بلیت های اتوبوس اربعین حسینی از طریق اینترنت به فروش خواهد رسید، اظهارکرد: باتکمیل شدن ظرفیت مقصد، مسافران می توانند با ثبت نام، در لیست انتظار بلیت اتوبوس، براساس اولویت و تعداد سرویس فوق العاده قرار گیرند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان تصریح کرد: پیش‌فروش بلیت در ایام اربعین در سال‌های قبل به‌ صورت محدود انجام می‌شد، اما اربعین امسال لازم است با کمک ناوگان اتوبوسی در اختیار معادن و کارخانجات مرتفع شود.

عبداللهی خاطرنشان کرد: مسافران در سفر رفت اربعین از مبادی سراسر کشور به مقصد مرزهای شلمچه و چذابه جابه‌جا می‌شوند و در سفرهای بازگشت از مبدأ این مرزها به این استان جابه‌جایی صورت می‌گیرد.