شناسهٔ خبر: 172454 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی پرونده‌های ساخت‌وسازهای داخل حریم راه و معدن استان گیلان

حریم پرونده‌های ساخت‌وسازهای داخل حریم راه و معدن استان گیلان در جلسه‌ای با حضور مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گیلان)، جلسه بررسی پرونده‌های ساخت‌وسازهای داخل حریم راه و معدن به ریاست مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان و با حضور معاون راهداری اداره کل و سایر ادارات مرتبط و کارشناسان برگزار شد.

غلامعلی نیک فهم مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان گفت: مکاتبات مرتبط با حریم راه که ذی‌نفع هم‌وطنان عزیز ما هستند می‌بایست با دقت عمل بالا و در اسرع وقت پاسخ داده شود و در صورتی که پاسخ استعلامات در زمان تعیین شده داده نشود با همکار خاطی برخورد قانونی خواهد شد.

نیک فهم در ادامه افزود: شرایط اقلیمی منطقه، تراکم جمعیتی و رعایت ساخت و سازها در حرائم راه‌ها از اولویت‌های وظایف این اداره کل است که انتظار می‌رود اداره ایمنی راه و حریم در حوزه معاونت راهداری اداره کل و کلیه روسای ادارات در شهرستان‌ها که مسئولیت مستقیم نظارت بر حریم راه‌ها را برعهده دارند با جدیت بیشتر نظارت مستمر انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان در پایان بر لزوم اجرای قوانین و مقررات ایمنی راه‌ها تاکید کرد و افزود: مردم فهیم استان می‌بایست قبل از هرگونه فعالیتی در خصوص ساخت و ساز در حریم راه نسبت به اخذ مجوز لازم از این اداره کل اقدام کنند.