شناسهٔ خبر: 172600 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فعالیت ۳۸ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محورهای خراسان جنوبی

مجتمع خدماتی رفاهی خراسان جنوبی.jpg معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از فعالیت ۳۸ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی)، حسین عباسی، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: در حال حاضر ۳۸ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محورهای مواصلاتی استان فعال هستند.

وی افزود: این مجتمع ها مجهز به نمازخانه، سرویس های بهداشتی، رستوران و سایر امکانات رفاهی برای مسافران هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی ادامه داد: نظارت بر این مجتمع ها توسط کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به صورت مستمر انجام می شود.

عباسی با اشاره به اینکه هدف از این نظارت ها، ارائه خدمات مطلوب به زائران و مسافران و ارتقای سطح کیفی خدمات در این مجتمع ها است، اضافه کرد: ضرورت آمادگی تنظیف و آراستگی نمازخانه‌ها و همچنین نظافت و پاکیزگی سرویس‌های بهداشتی واقع در مجتمع های خدماتی رفاهی از مواردی است که بر آن تاکید شده است.

عباسی تاکید کرد در صورت مشاهده نواقص در هریک از مجتمع های خدماتی رفاهی، و اماکن بین راهی که وضعیت نامطلوبی دارند باید در اولویت رسیدگی و به قید فوریت تعیین تکلیف قرار گیرند و در صورت عدم رفع نواقص در موعد مقرر مراتب به کمیسیون تخلفات ارجاع و نسبت به تعطیلی مجموعه اقدام می‌شود.

وی یادآور شد: همچنین ساخت مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی برای فراهم‌کردن آسایش بیشتر رانندگان و مسافران، ارائه خدمات مورد نیاز به آنها در سفر و کاهش میزان تصادفات ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان در دستور کار قرار دارد که در حال حاضر تعداد۲۳ مجتمع در دست احداث است.

وی خاطر نشان کرد: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۰۷۰-۳۰۰۰۱۴۱ نیز جهت رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان عزیز پیش بینی شده است.