شناسهٔ خبر: 172671 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی خبر داد؛

بهره برداری از ۲۲ کیلومتر باند دوم محور دیهوک به راور با اعتبار ۴۴۰۰ میلیارد ریال

بهره برداری باند د وم دیهوک راور مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: عصر امروز و طی مراسمی ۲۲ کیلومتر از باند دوم محور دیهوک به راور به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان جنوبی) میرمحمد مودی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در این مراسم که باحضور قناعت استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولین برگزار شد، گفت: با هدف ایمن سازی محورهای استان و برنامه ریزی های صورت گرفته جهت تکمیل سریعتر باندهای دوم استان، این قطعه ۲۲ کیلومتری با اعتبار هزینه شده ۴۴۰ میلیارد تومان تکمیل شد و امروز به بهره برداری رسید.

مودی افزود: طول کل محور دیهوک به راور در حوزه استحفاظی استان خراسان جنوبی ۲۰۵ کیلومتر است که با تکمیل این قطعه ۲۲ کیلومتری مجموعا ۱۴۲ کیلومتر از محور دوبانده شده است.

وی تصریح کرد: ۶۳ کیلومتر باقی مانده محور نیز با پیشرفت فیزیکی حدودا ۴۰ درصد در دستور کار قرار دارد که تکمیل آن به هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با  اشاره به اینکه ساخت باند دوم راه‌های اصلی استان در دولت سیزدهم شتاب گرفته، تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تا ابتدای سال ۱۴۰۰ در خراسان جنوبی ۷۲۰ کیلومتر باند دوم احداث شده بود اما طی دولت سیزدهم ۲۷۰ کیلومتر باند دوم احداث شده است.