شناسهٔ خبر: 172810 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهره‌گیری از تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی استان مازندران برای سفرهای اربعین

مازندران معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار کرد: از تمام ظرفیت ناوگان بخش حمل و نقل مسافر استان برای ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر به زائران اربعین بهره‌گیری شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، مصطفی قدمی تصریح کرد: به منظور هم اندیشی و هماهنگی لازم اعزام زائرین حرم اباعبدالله الحسین(ع) جلسات متعددی با حضور مسئولین راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، استانداری، فرمانداری‌ها، پلیس راهور، پلیس راه، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، راه آهن، هواپیمایی و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط ونیز انجمن‌های صنفی تحت پوشش و شرکت‌های بین‌المللی در محل اداره کل برگزار شد.

قدمی با بیان این مطلب که با توجه به تجربیات سال‌های گذشته و با برنامه ریزی مناسب باید ایمنی و مطلوبیت سفر را افزایش دهیم تا کوچک‌ترین مشکل برای زائران به وجود نیاید، اظهار کرد: انجمن‌های صنفی حمل و نقل مسافر استان برای نقل و انتقال زائران حرم ابا عبدالله الحسین در اربعین سرور و سالار شهیدان با تمام امکانات و تجهیزات اعلام آمادگی کردند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از جمله اقدامات انجمن‌ها و شرکت‌های مسافربری استان را فراهم کردن شرایط لازم برای آموزش رانندگان اتوبوس توسط پلیس راه استان در خصوص نحوه حرکت، رعایت سرعت، رعایت قوانین و مقررات رانندگی در هنگام بارندگی، استفاده از رانندگان باتجربه و مجرب، استفاده از اتوبوس‌های با کیفیت، حضور مدیران فنی شرکت‌های مسافربری قبل از حرکت وسایل نقلیه در محل، لغو کلیه سرویس‌های در بستی در، افزایش سرویس‌های اعزام انتقال و.... به مرز مهران ذکر کرد.