شناسهٔ خبر: 173162 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد؛

ترافیک سنگین مسیر رفت‌وبرگشت محور چالوس

جاده ترافیکی مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (رفت‌وبرگشت) محدوده پیچ سرهنگ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای شمالی را اعلام کرد که براین‌اساس امروز شنبه ۱۳ مردادماه، ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (رفت‌وبرگشت) محدوده پیچ سرهنگ، ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده سه راهی چلاو و مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های سه راهی چلاو، شاهاندشت و مبارک آباد، ترافیک سنگین در آزادراه پردیس – تهران محدوده تونل شماره ۲ و تردد روان در محور فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت‌وبرگشت) در جریان است.

محور فیروزکوه دارای بارش باران، محور چالوس دارای مه‌گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی‌اند.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج - تهران محدوده گلشهر و حدفاصل ساسانی تا پل کلاک حکایت دارد.

بر اساس این گزارش آخرین وضعیت جوی سایر محورها نیز نشان از بارش باران در برخی از محورهای استان مازندران و وزش باد و گردوخاک در برخی از محورهای استان‌های قم، مرکزی، اصفهان، کرمان و سیستان و بلوچستان دارد.

مرکز مدیریت راه‌های کشور همچنین محورهای مسدود غیر شریانی را محور هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، یزد – دربید و دلگان – جلگه اعلام کرد.