شناسهٔ خبر: 173184 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ثبت بیش از ۴ میلیون تخلف تردد سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

کاهش تردد معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از ثبت بیش از ۴ میلیون تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، منصور نجفقلیزاده معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری استان اردبیل، در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل-مغان گفت: سرعت متوسط استان۷۳ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود و سایر مترددین به علائم راهور در جاده توجه کنند.

وی محورهای بران-قره آغاج، مشگین شهر-کنگرلو وجعفرآباد-بیله سوار را جزوه محورهای پرتردد تخلف سرعت غیرمجاز استان برشمرد و تصریح کرد: در ۴ ماهه گذشته ۱۷۴ هزار و ۳۴۳ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور بران- قره آغاج،۱۱۵ هزار و ۴۱۵ تردد در محور مشگین شهر- کنگرلو و ۱۳۳ هزار و ۷۳۹ تردد تخلف در محور جعفرآباد –بیله سوار ثبت شده است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل در ۴ ماهه گذشته ثبت ۳۵۰ هزار و ۹۷۲ تردد تخلف سبقت غیرمجاز را در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل یادآور شد و اظهار کرد: در مدت یاد شده ۷۹ هزار و ۵۶۴ تردد در محور آستارا-اردبیل، ۳۴ هزار و ۴۸۹ تردد در محور اردبیل-سرچم و ۲۹ هزار و ۱۷۷ تخلف تردد سبقت غیرمجاز در محور اردبیل-آبی بیگلو به ثبت رسیده است.

نجفقلیزاده در ۴ ماهه گذشته از ثبت ۶ میلیون و ۹۹۶ هزار و ۵۹۳ تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبر داد و خاطرنشان شد: در مدت یاد شده ۵۹۵ هزار و ۷۸۱ تردد در محور اردبیل-آستارا،۴۷۴ هزار و ۷۰۰ تردد در محور آستارا- اردبیل و ۲۵۶ هزار و ۴۳۸ تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محور اردبیل –مغان ثبت شده است.

وی فعالیت ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری را در محورهای استان اردبیل یادآور شد و از مردم خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.