شناسهٔ خبر: 173341 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد؛

آخرین وضعیت انسداد محورهای هراز، چالوس و آزادراه تهران-شمال

انسداد مسير مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آخرین وضعیت انسداد محورهای هراز، چالوس و آزادراه تهران-شمال را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، محور چالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر (رفت و برگشت) از ساعت ۶ صبح مورخ ۱۴ مرداد لغایت ساعت ۲۴ مورخ ۱۶ مرداد (به صورت ۲۴ ساعته) مسدود هستند و تردد روان در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) در جریان است. ضمناً محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

همچنین ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل گلشهر تا مهرشهر و محدوده مهرویلا و حدفاصل شهرک خاتم تا وردآورد، ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرشهر و - ترافیک سنگین در محور پاکدشت – تهران محدوده شهرک صنعتی خاوران در جریان است و بارش باران در برخی از محورهای استان سیستان و بلوچستان جنوب به چشم می‌خورد.

محورهای مسدود غیرشریانی؛ هشتگرد - طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد و یزد – دربید معرفی شدند.

محور کندوان، واقع در استان مازندران، از مورخ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ لغایت ۳۱ مرداد ۱۴۰۳، به صورت ۲۴ ساعته در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، به دلیل اجرای عملیات راهداری، محور فوق مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه امکان‌پذیر است.

محور هراز، واقع در استان مازندران، از مورخ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۳، از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۱۴:۰۰ روزهای چهارشنبه، به دلیل اجرای عملیات راهداری، محور فوق مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین کندوان و فیروزکوه امکان‌پذیر است.