شناسهٔ خبر: 173367 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

زائران اربعین با استفاده از سامانه تلفنی ۱۴۱ سفر خود را مدیریت کنند

زائران اربعین حسینی علیه السلام می توانند با استفاده از سامانه تلفنی 141 سفر خود را مدیریت کنند به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائرین اربعین حسینی علیه السلام، سامانه تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان به صورت شبانه روزی ضمن اطلاع رسانی وضعیت مسیر های مورد نظر، پاسخگوی زائران اربعین است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمان)، علی عبداللهی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان با بیان این مطلب که اپلیکیشن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های استان به صورت ۲۴ ساعت شبانه روز پاسخگوی وضعیت زائران اربعین است، گفت: این مرکز از طریق حدود ۱۵۰ دستگاه سامانه نظارت تصویری و کنترل سرعت بر تردد های جاده ای نظارت می کنند.

عبداللهی با اشاره به استفاده از ۱۵۵ سامانه هوشمند جاده ای سطح استان اظهار کرد: این سامانه ها شامل دستگاههای تردد شمار آنلاین، توزین در حال حرکت، تابلو های پیام نما و پیام متغیر هستند.

وی افزود: سفرهای مردمی به وسیله ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای با اولویت ایمنی سفر برنامه ریزی می شوند، لذا اخذ تاییدیه فنی اتوبوس توسط کارشناس فنی قبل از حرکت یکی از اقدامات ایمنی سفر است.