شناسهٔ خبر: 173387 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

فروش بلیت‌های پروازهای اربعین هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد

لوگو هما هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از آغاز فروش بلیت پروازهای هما به فرودگاه نجف برای بازه زمانی ۲۴ مردادماه تا ۹ شهریورماه سال جاری از عصر ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسام قربانعلی سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: عرضه بلیت پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما"به فرودگاه نجف برای بازه زمانی ۲۴ مردادماه تا ۹ شهربور ماه سال جاری از عصر ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ شروع می‌شود.

وی ادامه داد: بلیت این پروازها صرفا در سایت این شرکت به نشانی iranair.com با قیمت مصوب عرضه می‌شود. نرخ بلیت یکسره از تهران به نجف ۵ میلیون تومان و نرخ بلیت رفت و برگشت ۱۰ میلیون تومان است.

قربانعلی به خریداران بلیت توصیه کرد در زمان خرید بلیت اطلاعات درخواستی را طبق مشخصات مندرج در گذرنامه مسافران وارد کنند و کارت بانکی را نیز آماده داشته باشند تا بلافاصله مراحل خرید را طی کرده و بلیت‌های خود را دریافت کنند.

وی درباره زمان‌های عرضه بلیت در سایت ایران ایر  گفت: سعی خواهیم کرد در جهت دسترسی بهتر متقاضیان، عرضه بلیت در فواصل زمانی مختلف انجام شود و از هموطنان تقاضا می‌کنیم برای خرید بلیت پروازهای اربعین به دفاتر فروش هما در سراسر کشور مراجعه حضوری نداشته باشند.

سخنگوی "هما" در پایان خاطرنشان کرد: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" فروشی تحت عنوان بلیت چارتر ندارد و خریداران مراقب سو استفاده کنندگان در این زمینه باشند.