شناسهٔ خبر: 173525 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بدون خبرنگار لحظه ها ماندگار نیست

علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی طی پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت و یاد وخاطره شهیدان عرصه خبر را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی در پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و تمامی تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی  تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است: امسال روز خبرنگار در تقارنی آموزنده با ایام سوگواری سید و سالارآزادگان جهان حضرت سید الشهدا اباعبدالله الحسین علیه‌ السلام قراردارد، صحنه‌ای‌که پیام آزادگی و دینداری آن نسل به نسل و سینه به سینه، با پیام‌آورانی شجاع و بصیر همچون حضرت زین‌العابدین علی ابن الحسین(ع) و عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) به گوش جهانیان رسیده است و نمونه‌ای بارز در پیش روی فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی قرار داده است.

 خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند،. دوستانی آگاه و همراهانی همیشگی که در مسیر تحقق رسالت حرفه‌ای خود، انتشار به موقع، صحیح و دقیق اخبار، ستودنی است و اهمیت این امر با توسعه رسانه‌های اجتماعی، بیش از پیش نمایان شده است، و هر کجا که لازم بود، دلاورانه و فارغ از دغدغه‌های روزمره در انعکاس مطلوب رویدادها و اخبار جامعه همراهی کردند.

هفدهم مرداد ماه سالروزگرامی داشت روز خبرنگار را به شما تلاشگران این عرصه که عمر و بهترین‌ سال‌های جوانی خود را وقف رسالت روشنگری و حقیقت‌جویی کرده‌اند و نقش مهمی در ارائه اخبار و اطلاع رسانی فعالیت‌های وزارت راه و شهرسازی و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه آن دارید تبریک و خدا قوت می گویم.

انشاالله با زحمات شما عزیزان شاهد تبیین و نمایان شدن وظایف و فعالیتهای پرسنل خدوم وزارت راه و شهرسازی برای آبادانی و توسعه ایران اسلامی باشیم.

از خداوند منّان توفیق روز افزون وسلامتی یکایک شما عزیزان را مسئلت می نمایم